Thursday, January 21, 2010

SOFT LAUNCHING MY NEW OFFICE





Yesterday was a very busy day for us in PRSB. After move to the new office kat Kompleks Asia City baru kelmarin perasmian bangunan pejabat baru. Hari sebelum perasmian kami telah bertungkus lumus untuk majlis tersebut dan pulang selewat 10 malam.

Perasaan takut dan tidak dapat tidur malam itulah yang saya alami malam sebelum majlis tersebut. Benarlah kata perpatah bila sudah meningkat usia rasa tanggungjawab terhadap kerja yang dibuat akan lebih mendalam, itulah yang Sue alami sebelum dan selepas majlis itu berakhir.

Inilah kata-kata GM Baru Sue dalam Facebook yang Sue pastekan dalam blog ini "Syukur Alhamdulillah Majlis Perasmian Pejabat baru PRSB yg disempurnakan oleh YB Datuk Hj Mohd Ariffn Mohd Arif berjalan lancar semalam. Penghargaan dan terima kasih kpd semua anggota staff yg bertungkus lumus membuat persiapan dgn penuh semangat kerja berpasukan. Beberapa kata-kata indah YB yang boleh dikongsi bersama - "Secantik2 kerja itu, bukan kerja 'Separuh mati' tetapi kerja yg 'Sepenuh Hati' serta 'Kasihi siapa sahaja di bumi ini, nescaya yg di 'langit' akan mengasihi kita.' Salam!"

Walaupun bagaimanapun detik-detik kemuncuk bagi majlis tersebut dapat Sue rakaman dalam foto-foto buat kenangan. Jadi layannnnnnnnnnn je.

No comments: