Monday, January 18, 2010

New Earring Stand

Memandang Sue mempunyai banyak koleksi earring yang berbagai rupa, bentuk dan fesyen, (kira sue ini penggemar anting2 lah) Dah lama Sue nakkan earring stand for my earring tapi semua tempat di Kota Kinabalu terlalu mahal untuk Sue beli. Bayangkan yang chikai2 pun RM65 keatas dan hanya boleh menyangkut 20 pasang earring je, mana berbaloi untuk dibeli earring stand sebegitu mau2 pun mestilah boleh sangkut 40 pasang earring kan (betul tak).

Semasa lawatan ke Labuan, sue ternampak doll untuk menyangkut earring berharga RM50 dan berniat untuk membelinya. Akan tetapi, sepupu Sue mengatakan bahawa doll tue terlalu mahal dan dia lagi berkata di KL hanya berharga RM35-45.00. Apalagi Sue pun tidak jadi belilah.

Pada 09/1/2010 sepupu Sue telah pergi ke KL untuk membeli stok jualannya, Sue pun ambil kesempatanlah untuk mengirim Doll Earring Stand sebanyak dua set (RM45.00 per set) yang boleh menyangkut sebanyak 46 pasang anting2. Akan tetapi stok earring stand tue habis dan diganti dengan earring stand yang berharga RM50 per set. Jadi kelmarin sepupu Sue pulang dari KL dan semalam terus Sue gantung 90% daripada earring sue ke penyangkut khas tue. Jadi layan je gambar yang SUe ambil............................

No comments: